............................................................(Το ιστολόγιο αυτό είναι αφιερωμένο στην πολυαγαπημένη μου σύζυγο Μυρτώ) ..............................................

Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

'Επιπλο Συλλογής Πιπών και Καπνών μου

Αυτη ειναι η συλλογη των πιπων και των καπνων μου,βεβαια μιλαμε για την συγκεκριμενη στιγμη που τραβηχτηκε η φωτογραφια.Λειπουν μερικες πιπες που εχω για μετατροπη ή και καινουργιες ακομη που δεν εχω καθαρισει,επισης λειπουν μερικες παλιες που τις χρησιμοποιω για δοκιμες σκαλισματων-χρωματων κλπ και οσες εχω χαρισει.
Καντε "κλικ" στην εικονα και θα μεγαλωσει περισσοτερο.


























 


















































































Κατι αναλογο ισχυει και για τους καπνους,δεν φαινονται οσοι ειναι στην πισω σειρα καθε ραφιου ενω φυσικα λειπουν και οσους εχω δωρισει.

Είστε ευπρόσδεκτοι να εγγραφείτε ως Αναγνώστες:

« Γεννηθήκαμε και θα πεθάνουμε 'Ελληνες ! »

« Γεννηθήκαμε και θα πεθάνουμε 'Ελληνες ! »

Ancient Greek Hoplites

Ancient Greek Hoplites

ShareThis

Η θεωρία του Sherlock Holmes:

Η θεωρία του Sherlock Holmes:

Ιδιοκτήτης-Διαχειριστής του Blog